Eksponendile

Ehitusmess 2016

Ehitusmess on OnlineExpo virtulaases messikeskuses toimuv rahvusvaheline ehitusvaldkonna erialamess, mis toimub samaaegselt mitmes riigis korraga. Messile on ootame osalema kõiki ettevõtteid, kes pakuvad uusi ja huvitavaid lahendusi ehitamiseks või renoveerimiseks. Ettevõtteid, kes tegelevad innovaatiliste tehnoloogiliste lahenduste loomise ja propageerimisega, ehitusmaterjalide tarne või paigaldusega, ehitusmasinate ja -seadmete rendi või müügiga. Ettevõtteid, kes tegelevad ehitussektorile vajalike tugiteenuste osutamisega nagu finatseerimine, kindlustamine, kinnisvara haldamine ja müügiga soenduv. Samuti ettevõtteid, kes õpetavad, koolitavad ja jagavad uusimat oskusteavet.

Kui tunned, et ka Sinu ettevõttel on kokkupuutepunkte ehitushuviliste inimeste ja ettevõtete laia auditooriumiga ja Sa tahad ennast neile tutvustada ning oma oskusteavet inimestega jagada, ole hea ja registreeru kohe käesoleval lehel ja me räägime Sulle rohkem meie võimalustest just Sinu ettevõtte jaoks.

Registreeru

Password must be at least 6 characters and have at least 1 letter and 1 digit. Password may not have whitespace.

(confirm)

OnlineExpo messikeskus

Trend tootekonkurentsilt kommunikatsiooni- ja turunduskonkurentsile tõstab messi rolli ettevõtte infovahetuses olulisele kohale. Otsustamiseks on vaja aina rohkem usaldusväärset infot. Mida paremini tunneme oma kliente ja mida paremini tunnevad nemad meid, seda suurem on tõenäosus tehinguteks.

OnlineExpo messikeskkond on mugavaim viis kontaktide loomiseks ja toodete tutvustamiseks teie juurde ise tee leidnud kliendile. OnlineExpo ühendab tavamesside traditsioonid online-keskkondade võimalustega ja võimaldab ennast läbi lihtsate vahendite sobivale sihtgrupile tutvustada.

OnlineExpo temaatilised messid on unikaalne võimalus viia samaaegselt ellu turundus- ja kommunikatsioonieesmärke, tegeleda toodete müügi ja mainekujundusega ning leida rahvusvahelisel tasemel uusi kontakte.

Virtuaalne messistend

Virtuaalne stend hoiab kokku eksponendi aega ja raha. Messistend on ligipääsetav ja muudetav igal ajahetkel 24/7 kodust või kontorist lahkumata. Messistendiga suudab opereerida olemasolev kontoripersonal. Virtuaalne pind on piiramatu, mis võimaldab tooteid, teenuseid või informatsiooni eksponeerida mitmel erineval viisil mitmes eri keels ja riigis samaaegselt. Puuduvad toodete gabariitidega seonduvad piirangud. Stendi suurusel puudub domineeriv tähendus ja edukaks esinemiseks on olulised pigem meeskonna aktiivsus ja loomingulisus ning oskus köita külastajate tähelepanu kasutades messistendi kõiki tehnilisi võimalusi sh tarbijamängud, loosimised, oksionid, messiraadio ja uudistevoog jms. E-flaierid ja infomaterjalide allalaadijate kontak on edasiseks suhtluseks alati tuvastatav. Vabatahtlik huvi tagab kvaliteetse kontakti.

Messipakkumised

Külastajatele parema ülevaate andmiseks koondatakse kõik messipakkumised kokku eraldi messipakkumiste rubriiki.

Messipakkumised ja messihinnad on igal hetkel muudetavad - eksponendi reageering on paindlik ja kiire. Messikeskonnas on vahendid ka otsese müügitegevuse teostamiseks. Katsetamine erinevate pakkumiste ja tegevustega on lihtne ja soovitatav tegevus uute toodete turuküpsuse kontrollimiseks. Meeles peab pidama, et alati ei ole parim pakkumine odavaim pakkumine.

Väljapanekute ja pakkumiste igapäevane muutmine, interaktiivsete tegevuste läbiviimine erinevates online-kanalites klientide tähelepanu võitmiseks koos kogu tooteportfelli esitlemisega on nüüd lihtsam ja odavam kui kunagi varem.

Messikontaktid

Kontaktide arv on tänu interneti globaalsusele ja vahemaade ning ajaliste piirangute puudumisele suurem kui tavanäitustel. Online messi külastavad ka inimesed, kes tavanäitustele ei jõua. Lisanduvad ka rahvusvahelised külastajad. Avalik loendur näitab messistendi külastatavust reaalajas ja võimaldab ennast võrrelda konkurentidega ja korrigeerida messitegevusi sihtgrupi eelistusi arvestades.

Virtuaalsetele messistendidele mahuvad ära kõik külastajad, kunagi ei teki järjekordi ning külastajatel on piisavalt aega kõikide väljapanekutega tutvumiseks. Huvitavaid väljapanekuid külastatakse mitmeid kordi. Vahetu tagasiside stendis ja suhtlus klientidega nende eelistuste tundmaõppimiseks aitab ettevõtetel tooteid ja teenuseid turunõudlusele vastavaks lihvida. Eksponendil puudub vajadus tegeleda juhuslike külastajatega.

Mugav külastamine

Online-mess hoiab kokku külastaja aega ja raha. Sissepääs messile on tasuta 24/7. Mess on rahvusvaheliselt külastatav kodust või kontorist lahkumata. Aega ei kulu ei sõidule ega raha parkimisele. Puuduvad järjekorrad sissepääsul ja huvitavate väljapanekute juures. Soovi korral saab messi tasuta külastada korduvalt.

Messiteemale fokuseeritud stendid aitavad mäletada ettevõtteid ning nende tooteid ja teenuseid. Ühe klikiga saab hankida lisa eksponendi koduelehelt. Valikute ja otsuste tgemine on lihtne. Info on kiiresti võrreldav, leitav ning täpsustatav messi suhtluskanalites. Flaierid stendis ei lõpe kunagi otsa ja allalaadimine on vabatahtlik.

Suhtlemine internetis on vabam ning anonüümsem. Puuduvad hirmud ja suhtlusbarjäärid.