menu

GPS-mängude loomine ja läbiviimine

Reis, kus reaalsus muutub mänguväljakuks!

GPS-i mängud - see on viktoriinid maastikul. Need seiklusmängud võimaldavad osalejatel geograafilise asukoha ja GPS-tehnoloogia abil keskkonnaga suhelda ja lõbutseda. Need on põnevad ja interaktiivsed mänguüritused, mis sobivad erinevat tüüpi sündmuste jaoks.

Mängijad liiguvad maastikul ja nende telefonidele ilmuvad põnevad ülesanded või küsimused, mis on seotud mängu teema või asukohaga.

#gpsmäng #geomäng #gpsviktoriin

Kellele see teenus on mõeldud

Eraisikutele

Kasutage GPS-mänge, mis lisavad teie igapäevaellu mängulisust ja lõbu.
 

  • Perekondlikud seiklused: Looge GPS-mängude abil pereseiklus. Asetage GPS-punktid oma linna või naabruskonna eri kohtadesse ja koostage iga punkti jaoks ülesandeid. Perekond kasutab mobiilseadmeid, et liikuda kohtadesse ja täita ülesandeid. See võimaldab teil koos aktiivselt aega veeta, arendada meeskonnavaimu ja saada unustamatuid mälestusi.
     
  • Teemaõhtud: Korraldage GPS-mängude abil temaatiline õhtu. Ehitage mäng valitud teema ümber, postitades GPS-punkte ning nendega seotud tegevusi ja küsimusi. Punktist punkti liikudes vastavad külalised küsimustele ja täidavad ülesandeid, et teenida punkte või saada preemiaid. See lisab teie üritusele lõbusust ja interaktiivsust.
     
  • Väljas toimuv seiklus: Kasutage GPS-mänge, et luua seiklusi õues. Seadke osalejatele ülesanne läbida teatud marsruut, millel nad otsivad vajalikke GPS-punkte. Iga punkt võib sisaldada teavet, mõistatusi või ülesandeid, mida osalejad peavad edasiliikumiseks lahendama. See on suurepärane võimalus veeta aega õues ja avastada uusi kohti.
     
  • Rühmaspordiüritused: Korraldage spordivõistlus, kasutades GPS-mänge. Jagage osalejad võistkondadesse ja andke neile ülesanne leida GPS-punkte spordirajatise või pargi ümbruses. Võistkonnad võistlevad ülesannete täitmise kiiruses ja maksimaalse arvu punktide kogumises. See stimuleerib meeskondade aktiivsust, spordivaimu ja koostööd.
     

GPS-mängud pakuvad ainulaadset võimalust saada unustamatu kogemus interaktiivsest suhtlusest, ühendades füüsilise tegevuse, orienteerumise piirkonnas ja erudeerimise suurendamise.


Turundajad | Reklaamikampaaniad, loosimised, promo

Kasutage GPS-mänge põnevate ja interaktiivsete turunduskampaaniate loomiseks.
 

  • Kohalik bränding: Saate luua GPS-mänge, mis äratavad tähelepanu ja tutvustavad liikmetele teie kaubamärki. Näiteks võite paigutada GPS-punkte kaupluse või linna oluliste kohtade ümber, kust liikmed saavad toote- või teenuseteavet, eripakkumisi või kupongid. See aitab suurendada brändi tuntust ja julgustab ostma.
     
  • Uute klientide ligimeelitamine: GPS-mänge saab kasutada uute klientide ligimeelitamiseks ja brändi sihtrühma suurendamiseks. Näiteks võite luua mängu, milles osalejad peavad külastama erinevaid brändiga seotud kohti, et saada eripreemiaid või soodustusi. See soodustab osalemist ja võimaldab turundajatel jõuda uute klientideni ainulaadse ja interaktiivse kogemuse kaudu.
     
  • Turu-uuringud ja andmete kogumine: GPS-mängud võivad olla suurepärane vahend tarbijate andmete kogumiseks ja turu-uuringuteks. Turundajad võivad lisada mängu küsitlusi, viktoriinid või ülesandeid, et saada väärtuslikku teavet osalejate eelistuste ja käitumise kohta. Neid andmeid saab kasutada turundusstrateegiate parandamiseks ja kliendikogemuse isikupärastamiseks.
     
  • Sotsiaalne suhtlus ja viiruslik turundus: GPS-mängud soodustavad sotsiaalset suhtlemist ja neid saab kasutada kaubamärgi levitamiseks sotsiaalmeedia kaudu. Liikmed saavad jagada oma saavutusi mängust, mis aitab kaasa brändi teadlikkuse orgaanilisele levikule. See aitab luua viirusefekti ja juhtida turunduskampaaniale rohkem tähelepanu.
     

GPS-mängud pakuvad turundajatele võimsat vahendit interaktiivsete ja kaasahaaravate turunduskampaaniate loomiseks. Nende abil on lihtne integreerida brändi kujundamine, reklaam ja tarbijate kaasamine ühte ruumi, aidates meelitada uusi kliente ja tugevdada suhteid olemasoleva sihtrühmaga.
 


Ürituskorraldusagentuur | Korporotiiv üritused, pidustused, kampaaniad, festivalid

Kasutage GPS-mänge kui olulist elementi oma klientidele ainulaadsete ja meeldejäävate ürituste loomisel.
 

  • Linnaküsimused: Korraldage GPS-mängude abil linnakülastusi. Osalejad saavad ülesandeid ja vihjeid, mis juhatavad neid linna erinevatesse punktidesse, kus nad peavad lahendama mõistatusi, täitma ülesandeid või koguma esemeid. See muudab ürituse lõbusamaks ja interaktiivsemaks ning võimaldab osalejatel uurida linna, töötada meeskonnana ja kogeda ülesannete lahendamise adrenaliini.
     
  • Koolitused ja firmaüritused: Kasutage GPS-mänge koolitustel ja ettevõtteüritustel erinevate eesmärkide saavutamiseks. Looge mäng, kus osalejad peavad töötama meeskonnana ja tegema koostööd, et leida ja koguda teatud esemeid või lahendada keerulisi probleeme. See aitab parandada suhtlemist, arendada meeskonnatöö oskusi ja suurendada töötajate motivatsiooni.
     
  • Brändi edendamine ja sponsorlus: GPS-mänge saab kasutada oma kaubamärgi reklaamimiseks ja sponsorite kaasamiseks. Looge mäng, milles osalejad peavad külastama erinevaid kohti, mis on seotud kaubamärkide või sponsoritega, et saada eripakkumisi või preemiaid. See tõmbab tähelepanu kaubamärgile või sponsorile ja jätab osalejatele positiivse mulje.
     
  • Festivalid ja kontserdid: Festivalidel ja kontsertidel võivad GPS-mängud pakkuda täiendavat meelelahutust ja võimalust osalejate tähelepanu köita. Looge mäng, kus osalejad peavad külastama erinevaid lavasid või esinemispaiku, et saada juurdepääs eksklusiivsele sisule, viktoriinidele, tootesoodustustele või võimalus võita auhindu. See loob unustamatu atmosfääri ja suurendab huvi ürituse vastu ning võimaldab korraldajatel koguda andmeid ja viia läbi külastajate analüütikat.
     

GPS-mängud on loominguline ja uuenduslik viis unustamatute ürituste loomiseks. Need aitavad korraldajatel muuta ürituse interaktiivsemaks, meelelahutuslikumaks ja sotsiaalsemaks. Tänu võimalusele kohandada mäng konkreetsele teemale ja eesmärgile, saavad ürituste korraldajad tõhusalt saavutada oma eesmärke ja vastata publiku vajadustele.


Ettevõtted | Korporatiivsed üritused, promotsioon, reklaam

Kasutage GPS-mänge, et luua tõhusat suhtlust klientide, töötajate ja avalikkusega.
 

  • Sündmuste pausi tegevused: Korraldage GPS-mänge konverentside, messide või muude ürituste vaheaegadel. Osalejad saavad kasutada mobiilseadmeid ja GPS-navigatsiooni, et uurida ümbruskonda, lahendada mõistatusi või leida peidetud esemeid. See aitab luua lõbusat ja interaktiivset õhkkonda, parandab osalejate vahelist suhtlust ja lisab üritusele huvi.
     
  • Meeskonnakoolitus ja firmaüritused: GPS-mängud sobivad ideaalselt meeskonnakoolituse ja firmaürituste korraldamiseks. Töötajate meeskonnad saavad omavahel võistelda, täites ülesandeid, lahendades mõistatusi ja leides sihtkohti GPS-navigatsiooni abil. See aitab kaasa meeskonna suhtlemise arendamisele, suurendab motivatsiooni ja tugevdab sidemeid meeskonnas.
     
  • Uute töötajate sisseelamine: Kasutage GPS-mänge uute töötajate unikaalseks sisseelamiseks. Uued töötajad saavad kasutada mobiilirakendusi ja GPS-navigatsiooni, et uurida kontoriruume, tutvuda erinevate osakondade kohta ja saada teavet ettevõtte kohta. See aitab uutel töötajatel kiiremini kohaneda, paremini mõista ettevõtte struktuuri ja luua sidemeid kolleegidega.
     
  • Võistlused ja kingitused: Korraldage oma üritustel GPS-mängude abil võistlusi ja kingitusi. Osalejad saavad GPS-navigatsiooni abil täita ülesandeid või leida peidetud objekte, et võita auhindu. See äratab osalejate tähelepanu, tekitab põnevust ja kaasab nad aktiivselt üritusest osa võtma.
     
  • Propageerige tooteid ja teenuseid: Kasutage GPS-mänge oma toodete ja teenuste reklaamimiseks. Osalejad saavad GPS-navigatsiooni abil piirkonda uurida, saades samal ajal teavet ettevõtte toodete ja teenuste kohta. See muudab reklaami interaktiivseks, äratab tähelepanu ning võimaldab osalejatel pakutavaid tooteid ja teenuseid paremini mõista ja hinnata.
     

GPS-mängud annavad ettevõtetele võimsa vahendi, et luua oma klientidele, töötajatele ja avalikkusele kaasahaaravaid ja interaktiivseid kogemusi. Need võimaldavad luua publikuga sügava sideme, reklaamida kaubamärki ja saavutada oma eesmärke innovaatiliste ja meelelahutavate meetodite abil.


GPS-mängu on lihtne luua! 3 SAMMU

1. Valige asukohad kaardil

Määrake, kus soovite, et küsimused ja ülesanded ilmuksid telefoni ekraanil. Oluline on, et need punktid oleksid vabalt kättesaadavad.

2. Mängu küsimuste/ülesannete koostamine

Mõelge välja küsimused, millele osalejad peaksid vastama, kui nad lähenevad virtuaalsel kaardil kujutatud punktile. Küsimused võivad olla teksti, teksti ja pildi kujul, GIF, videoformaadis, vastusevariantidega.

3. Teie mäng on valmis! Jaga mängu teistega

Tule mängima! Teil tuleb vaid siduda küsimused ja ülesanded kaardil olevate koordinaatidega ja jagada mängulinki osalejatega.


GPS-mängude loomine OnlineExpo abil

   

Tahad oma GPS-mängu ideed rahaks muuta?

Me oleme selle POOLT yes

Mõtle oma mängukontseptsioonile ja loo see meie platvormi abil.

  • jaga oma mängu sotsiaalvõrgustikes
  • loosi auhindu oma jälgijate vahel
  • kaasa sponsoreid
  • paiguta reklaamiplatvormidele

ja teeni raha. Aga ärge unustage meiega eelnevalt ühendust võtta, me selgitame teile tingimusi.


Tõstke oma üritusi reaalsuse ja tehnoloogia seguga, mida GPS-mängud pakuvad. Edendage interaktiivsust, meeskonnatööd ja kaasahaaravaid kogemusi. Muutke oma üritus erakordseks seikluseks OnlineExpo GPS-mängu abil. Võtke meiega kohe ühendust ja loome koos unustamatu elamuse!


QR-mängud on saadaval ka OnlineExpolt!