Enimküsitud küsimused
Hüvitise kontrollimine
- 
	Mis on lennu hilinemise hüvitis? - Lennu hilinemise hüvitis on rahaline hüvitis, mida reisijad võivad saada, kui nende lend saabub lennuettevõtja vastutusel oma sihtkohta üle 3 tunni hilinemisega.
 
- 
	Kuidas ma saan teada, kas mul on õigus saada hilinenud lennu hüvitist? - Teil on õigus saada hüvitist, kui teie lend hilines lennuettevõtja süül rohkem kui 3 tundi ja kui teie lend väljus EList või saabus ELi ELi registreeritud lennuettevõtjaga.
 
- 
	Kui suurt hüvitist saan ma lennu hilinemise eest? - Hüvitise suurus sõltub lennukaugusest ja võib ulatuda 250 eurost kuni 600 euroni.
 
- 
	Mis on tühistatud lennu hüvitis? - Tühistatud lennu hüvitis on rahaline makse, mida reisijad võivad saada, kui nende lend tühistati ja neid ei teavitatud sellest vähemalt 14 päeva enne väljumist.
 
- 
	Kui suurt hüvitist saan ma tühistatud lennu eest? - Tühistatud lennu eest makstava hüvitise suurus sõltub ka lennukaugusest ja see võib ulatuda 250 eurost kuni 600 euroni.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist tühistatud lennu eest ja piletiraha tagasi? - Jah, võite saada nii hüvitist tühistatud lennu eest kui ka piletiraha tagasi, kui teid ei teavitatud tühistamisest vähemalt 14 päeva enne väljumist.
 
- 
	Mis on ülebroneeritud lennu hüvitis? - Ülebroneeritud lennu hüvitis on rahaline makse, mida reisijad võivad saada, kui nad ei pääsenud lennule, kuna lend oli ülebroneeritud.
 
- 
	Kui suurt hüvitist saan ma ülebroneeritud lennu eest? - Hüvitis ülebroneeritud lennu eest sõltub lennu pikkusest ja ümberistumise hilinemise pikkusest ning võib ulatuda 250 eurost kuni 600 euroni.
 
- 
	Kuidas taotleda hüvitist hilinenud, tühistatud või ülebroneeritud lennu eest? - Võite taotleda hüvitist meie MySkyHelp veebisaidi kaudu, täites asjakohase vormi ja esitades vajalikud andmed lennu kohta.
 
- 
	Milliseid dokumente on hüvitise taotlemiseks vaja? - Teil on vaja piletit või broneeringu kinnitust, tõendeid hilinemise või tühistamise kohta ning muid dokumente, mis toetavad teie hüvitisnõuet.
 
- 
	Kui kaua võtab hüvitise saamine aega? - Hüvitise saamine võib võtta aega mõnest nädalast kuni mitme kuuni, sõltuvalt juhtumi keerukusest ja lennuettevõtja vastusest.
 
- 
	Kas ma saan taotleda hüvitist mitu kuud tagasi hilinenud või tühistatud lennu eest? - Jah, saate taotleda hüvitist viimase kolme aasta jooksul hilinenud või tühistatud lennu eest.
 
- 
	Mida peaksin tegema, kui lennuettevõtja keeldub hüvitist maksmast? - Kui lennuettevõtja keeldub hüvitist maksmast, võime teie nimel esitada hagi.
 
- 
	Millised kulud tekivad mulle, kui asi läheb kohtusse? - Me töötame põhimõttel "ei võida, ei maksa", seega ei teki teile mingeid kulusid, kui me ei võida kohtuasja. Kui me oleme edukad, võtame maha protsendi hüvitise summast.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines ilmastikutingimuste tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli alt väljuvad asjaolud, näiteks ilmastikuolud.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines streigi tõttu? - See sõltub asjaoludest. Kui streik oli ettevõttesisene (nt lennufirma töötajate streik), võib teil olla õigus saada hüvitist. Kui streik oli väline (nt lennujaama personali streik), siis hüvitist ei maksta.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines tehniliste probleemide tõttu? - Jah, kui tehnilised probleemid olid põhjustatud ebapiisavast hooldusest või muudest lennuettevõtjast tulenevatest põhjustest, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines turvaprobleemide tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli alt väljas olevad turvaprobleemid.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines reisijatega seotud probleemide tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjuseks oli reisijate käitumine.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines lennujaama probleemide tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjustas lennujaama tegevus.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennujuhtimisega seotud probleemide tõttu hilinenud lennu eest? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjustas lennujuhtimine.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines pagasiprobleemide tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta hilinenud lennu eest, kui hilinemise põhjustasid pagasiprobleemid. Siiski võite esitada eraldi nõude kadunud või kahjustatud pagasi eest.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu hilinemise eest, mis oli tingitud dokumendiprobleemidest? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjuseks olid reisijate dokumendiprobleemid.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines viisaküsimuste tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjuseks olid reisijate viisaküsimused.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines tolliprobleemide tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemine oli põhjustatud tolliprotseduuridest.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines immigratsiooniprobleemide tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemine oli põhjustatud immigratsiooniprotseduuridest.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines meditsiinilistel põhjustel? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjuseks olid lennuettevõtjast mitteolenevad meditsiinilised põhjused.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennuohutuse tõttu hilinenud lennu eest? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjuseks olid lennuohutusega seotud probleemid, mis ei sõltu lennuettevõtjast.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines meeskonnaga seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemine oli põhjustatud meeskonnapuudusest või muudest lennuettevõtja kontrolli all olevatest probleemidest, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõidukiga seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad tehnilised probleemid õhusõidukiga, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines kütuseprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad tankimisprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki hooldusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad hooldusküsimused, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines seoses lennuki pardale minekuga seotud probleemidega? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad pardale mineku probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines värava tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad värava kättesaadavusega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines lennuraja probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad lennuraja kättesaadavuse probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines jäätõrjeprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad jäätõrjeprotsessi probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines toitlustamisega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad toitlustamisega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines seoses puhastusega seotud probleemidega? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad puhastusteenustega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines tehnilise kontrolli tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad tehnilise kontrolli probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki rotatsiooniprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad õhusõidukite rotatsiooniprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines meeskonna puhkamise tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad meeskonna puhkusega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu hilinemise eest, mis oli tingitud lennuplaaniprobleemidest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuplaaniprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki kättesaadavusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennukite kättesaadavusega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines lennuoperatsioonide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad käitamisprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines lennuettevõtja poliitika tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuettevõtte poliitikaga seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Milliseid teenuseid MySkyHelp pakub? - MySkyHelp aitab reisijatel taotleda hüvitist hilinenud, tühistatud või ülebroneeritud lendude eest.
 
- 
	Kuidas ma saan teada, kas mul on õigus saada hüvitist? - Teil on õigus saada hüvitist, kui teie lend hilines rohkem kui 3 tundi, tühistati ilma nõuetekohase etteteatamiseta või oli ülebroneeritud ja lennuettevõtja on vastutav.
 
- 
	Kui suurt hüvitist võin ma saada hilinenud lennu eest? - Hüvitise suurus ulatub 250 eurost kuni 600 euroni, sõltuvalt lennu vahemaast.
 
- 
	Kuidas taotleda hüvitist MySkyHelpiga? - Võite taotleda hüvitist, täites meie veebisaidil oleva nõudevormi ja esitades vajalikud lennuandmed.
 
- 
	Milliseid dokumente on nõude esitamiseks vaja? - Te vajate oma lennupiletit või broneeringu kinnitust, tõendit hilinemise või tühistamise kohta ja muid asjakohaseid dokumente.
 
- 
	Kui kaua võtab hüvitisnõude menetlemine aega? - Menetlus võib kesta mõnest nädalast kuni mitme kuuni, sõltuvalt juhtumi keerukusest ja lennuettevõtja vastusest.
 
- 
	Mis juhtub, kui lennuettevõtja keeldub hüvitise maksmisest? - Kui lennuettevõtja keeldub, võib MySkyHelp võtta teie nimel hüvitise saamiseks õiguslikke meetmeid.
 
- 
	Kas ma pean eelnevalt maksma mingeid tasusid? - Ei, MySkyHelp tegutseb tasuta, ilma et te võidaksite. Me võtame tasu ainult siis, kui me saavutame teie jaoks edukalt hüvitise.
 
- 
	Milline on MySkyHelp'i edukuse tasu? - Meie edukustasu on protsent hüvitise summast, mis arvatakse väljamaksest maha.
 
- 
	Kas ma saan nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines ilmastikutingimuste tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli alt väljas olevad ilmastikutingimused.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis tühistati streigi tõttu? - See sõltub. Kui streik toimus lennufirma töötajate poolt, võib teil olla õigus hüvitisele. Kui streik toimus lennujaama töötajate poolt, siis hüvitist ei maksta.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines tehniliste probleemide tõttu? - Jah, kui tehnilised probleemid olid lennuettevõtja kontrolli all, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis oli ülebroneeritud? - Jah, kui teil ei võimaldatud lennule minekut ülebroneerimise tõttu, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kui kaua on mul aega hüvitisnõude esitamiseks? - Te võite esitada nõude lendude kohta, mis hilinesid, tühistati või mille broneerimine oli ülebroneeritud viimase kolme aasta jooksul.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist hilinenud jätkulennu eest? - Jah, kui hilinenud jätkulennu põhjuseks oli esimese lennu hilinemine või tühistamine ja lennuettevõtja on selle eest vastutav.
 
- 
	Mis siis, kui ma võtsin lennuettevõtjalt vastu vautšeri või muud soodustused? - Voucheri või muude hüvitiste vastuvõtmine võib mõjutada teie õigust rahalisele hüvitisele. Võtke meiega ühendust, et saada konkreetseid nõuandeid.
 
- 
	Kuidas jälgida oma nõude staatust? - Te saate oma nõude staatust jälgida oma konto kaudu MySkyHelp veebisaidil.
 
- 
	Kas ma saan taotleda hüvitist lennu eest, mis hilines turvaprobleemide tõttu? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjuseks olid lennufirmast sõltumatud turvaprobleemid.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennujuhtimisega seotud probleemide tõttu hilinenud lennu eest? - Ei, hüvitist ei maksta, kui hilinemise põhjustas lennujuhtimine.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines meeskonnapuuduse tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustas lennufirma kontrolli all olev meeskonnapuudus, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki hoolduse tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad hooldusküsimused, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines seoses lennuki pardale minekuga seotud probleemidega? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad pardale mineku probleemid, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines värava kättesaadavusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad värava kättesaadavusega seotud probleemid, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines lennuraja kättesaadavusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjuseks olid lennufirma kontrolli all olevad lennuraja kättesaadavuse probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines jäätõrjeprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad jäätõrjeprotsessi probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu hilinemise eest, mis oli tingitud toitlustamisega seotud probleemidest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad toitlustamisega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines seoses puhastusega seotud probleemidega? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad puhastusteenustega seotud probleemid, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines tehnilise kontrolli tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad tehnilise kontrolliga seotud probleemid, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki rotatsiooniprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad õhusõidukite rotatsiooniprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines meeskonna puhkeaja tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad meeskonna puhkusega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu hilinemise eest, mis oli tingitud lennuplaaniprobleemidest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuplaaniprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki kättesaadavusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennukite kättesaadavuse probleemid, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines lennuoperatsioonide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad käitamisprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines lennuettevõtja poliitika tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuettevõtte poliitikaga seotud probleemid, on teil õigus hüvitisele.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines lennuettevõtja juhtimise tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuettevõtte juhtimisega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines kütuseküsimuste tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad tankimisprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki tehniliste probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad õhusõiduki tehnilised probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines meeskonna kättesaadavuse tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad meeskonna kättesaadavuse probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines lennuettevõtja operatiivsete otsuste tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad operatiivsed otsused, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma võin nõuda hüvitist lennu eest, mis hilines lennuettevõtja ajakava konfliktide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuplaanikonfliktid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Mis on MySkyHelp? - MySkyHelp on teenus, mis aitab reisijatel taotleda hüvitist hilinenud, tühistatud või ülebroneeritud lendude eest.
 
- 
	Kuidas MySkyHelp töötab? - MySkyHelp töötab, hinnates teie õigust hüvitisele, esitades teie nimel nõudeid ja taotledes lennuettevõtjatelt hüvitist.
 
- 
	Kas MySkyHelp on tasuta teenus? - MySkyHelp tegutseb tasuta, ilma võiduta. Me võtame tasu ainult siis, kui saame teile edukalt hüvitist.
 
- 
	Milline on MySkyHelp'i edukuse määr? - MySkyHelpil on suur edukuse määr reisijatele hüvitise saamisel, kuid täpne määr võib erineda sõltuvalt iga juhtumi eripärast.
 
- 
	Kuidas võtta ühendust MySkyHelpiga? - Võite võtta ühendust MySkyHelpiga meie veebisaidi, e-posti või telefoni teel. Meie kontaktandmed on kättesaadavad meie veebisaidil.
 
- 
	Kas ma saan oma nõude staatust MySkyHelpiga jälgida? - Jah, saate jälgida oma nõude staatust oma konto kaudu MySkyHelp'i veebisaidil.
 
- 
	Millised on MySkyHelp'i kasutamise eelised? - MySkyHelp lihtsustab hüvitamisprotsessi, haldab kogu suhtlust lennuettevõtjatega ja suurendab teie võimalusi hüvitise saamiseks.
 
- 
	Kui kaua võtab hüvitise saamine MySkyHelpiga aega? - Hüvitise saamise aeg võib varieeruda, kuid tavaliselt kestab see paarist nädalast kuni mitme kuuni.
 
- 
	Kas MySkyHelp'i saab kasutada rahvusvaheliste lendude puhul? - Jah, MySkyHelp võib aidata hüvitise taotlemisel nii riigisiseste kui ka rahvusvaheliste lendude puhul.
 
- 
	Milline on MySkyHelpiga hüvitamise protsess? - Protsess hõlmab teie nõude esitamist, vajalike dokumentide esitamist ja MySkyHelp tegeleb ülejäänud osaga, sealhulgas suhtlemisega lennuettevõtjaga ja vajaduse korral õiguslike meetmetega.
 
- 
	Kas MySkyHelp tegeleb grupinõuetega? - Jah, MySkyHelp saab käsitleda ühiselt reisivate reisijate rühmade nõudeid.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennuettevõtja personali tõttu hilinenud lennu eest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad probleemid, näiteks personalipuudus, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Mis juhtub, kui MySkyHelp ei saa hüvitist? - Kui MySkyHelp ei suuda hüvitist saada, ei võeta teilt mingeid tasusid.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennuettevõtja ajakava konfliktide tõttu hilinenud lennu eest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuplaanikonfliktid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas MySkyHelp pakub mingeid garantiisid? - Kuigi MySkyHelp ei saa hüvitist garanteerida, on meil suur edukuse määr ja me töötame hoolsalt teie nõude rahuldamise nimel.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennuettevõtja tegevusotsuste tõttu hilinenud lennu eest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad operatiivsed otsused, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Milline on MySkyHelp'i tasu struktuur? - MySkyHelp võtab edukustasu, mis on protsent hüvitise summast, ainult siis, kui me saavutame teile edukalt hüvitise.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennuettevõtte juhtimise tõttu hilinenud lennu eest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad juhtimisprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kuidas ma saan teada, kas MySkyHelp on minu nõude kätte saanud? - Kui MySkyHelp on teie nõude kätte saanud, saate kinnitava e-kirja.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki tehniliste probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad tehnilised probleemid õhusõidukiga, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Millist teavet pean MySkyHelpile esitama? - Te peate esitama oma lennu andmed, broneeringu kinnituse ja kõik tõendid hilinemise või tühistamise kohta.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines meeskonna kättesaadavusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad meeskonna kättesaadavuse probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas MySkyHelp tegeleb hilinenud ümberistumiste eest esitatavate nõuetega? - Jah, MySkyHelp võib aidata hilinenud ümberistumiste eest esitatud nõuete puhul, kui hilinenud ümberistumine oli tingitud esimese lennu hilinemisest või tühistamisest.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennuettevõtja poliitika tõttu hilinenud lennu eest? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuettevõtte poliitikaga seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines kütuseprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad tankimisküsimused, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kui suur on keskmine hüvitise summa MySkyHelpiga? - Keskmine hüvitissumma võib varieeruda, kuid tavaliselt on see 250 kuni 600 eurot, sõltuvalt lennu vahemaast.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki kättesaadavusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennukite kättesaadavuse probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines operatiivsete probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad käitamisprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines lennuettevõtja ajakava konfliktide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad lennuplaanikonfliktid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines lennuettevõtte juhtimisprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad juhtimisprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines meeskonna puhkusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad meeskonna puhkusega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki rotatsiooniprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad õhusõidukite rotatsiooniprobleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines tehnilise kontrolli tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad tehnilise kontrolliga seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines seoses puhastusega seotud probleemidega? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad puhastusteenustega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines toitlustamisega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad toitlustusteenuste probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines jäätõrjeprobleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad jäätõrjeprotsessi probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines lennuraja kättesaadavusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad lennuraja kättesaadavusega seotud probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines värava kättesaadavuse tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad värava kättesaadavuse probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines seoses pardaleminekuga seotud probleemidega? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennufirma kontrolli all olevad pardale mineku probleemid, on teil õigus saada hüvitist.
 
- 
	Kas ma saan hüvitist lennu eest, mis hilines õhusõiduki hooldusega seotud probleemide tõttu? - Jah, kui hilinemise põhjustasid lennuettevõtja kontrolli all olevad hooldusküsimused, on teil õigus saada hüvitist.
 
Lennukompensatsioonid ja nõuded

