Pagasi probleemid: Teie õigused ja kuidas me saame aidata

Mis reguleerib reisijate õigusi?
Reisija õigused seoses kadunud, hilinenud või kahjustatud pagasiga on kaitstud vastavalt:
- 
	Montreali konventsioon 
- 
	ELi määrus nr 2027/97, mis täiendab konventsiooni 
Hilinenud pagas
- 
	Pagas loetakse hilinenud pagasiks, kui see ei jõua teiega koos kohale, kuid jõuab kohale 21 päeva jooksul. 
- 
	Kui see ei ole 21 päeva jooksul kohale jõudnud, loetakse see kadunuks. 
- 
	Teil võib olla õigus saada hüvitist hilinemisest tingitud hädavajalike ostude (nt riided, hügieenitarbed) eest. 
Kaotatud pagas
- 
	Kui lennuettevõtja tunnistab teie pagasi kadunuks või kui see ei ole 21 päeva jooksul kohale jõudnud, on teil õigus nõuda hüvitist. 
- 
	Hüvitise maksimaalne summa on kuni 1 920 eurot (alates oktoobrist 2024). 
- 
	Nõude esitamiseks peate: - 
		Esitage see 21 päeva jooksul pärast saabumist. 
- 
		Esitage asjakohased dokumendid: lennupiletid, pagasikviitungid ja ostuarved. 
 
- 
		
Kahjustatud pagas
- 
	Igast kahjustusest tuleb teatada 7 päeva jooksul pärast pagasi kättesaamist. 
- 
	Lennufirma peab katma kahjustatud kohvri ja selle sisu kulud. 
- 
	Tavaline kulumine (kriimustused, kriimustused) ei ole kaetud. 
Liikumisvahendid
- 
	Kaetakse ka liikumisabivahendite, näiteks ratastoolide, kahjustused ning hüvitis võib ületada standardseid piirmäärasid. 
Montreali konventsiooni kohane hüvitis
- 
	Maksimaalne hüvitis: kuni 1 920 eurot 
- 
	Tegeliku kahju alusel: esemete, pagasi ja liikumisvahendite väärtus 
- 
	Nõutakse tõendusmaterjali, näiteks kviitungeid, fotosid ja üksikasjalikke nimekirju 
Miks MySkyHelpiga on lihtsam ja targem kasutada
- 
	Säästke aega - me tegeleme kogu paberimajanduse ja juriidilise suhtlusega, nii et teie ei pea seda tegema. 
- 
	Ei mingit juriidilist võttetööd - Meie meeskond tagab, et teie nõue on nõuetekohaselt vormistatud ja vastab rahvusvahelistele lennundusseadustele. 
- 
	Lennuettevõtete läbirääkimistes kogenud - Me teame, kuidas nõudeid edasi viia ja viivitusi vähendada. 
- 
	Maksimeerige oma hüvitist - Me aitame esitada tugevaima juhtumi õigete tõendite ja hinnanguga. 
- 
	Stressivaba protsess - Te ei ole kunagi üksi - me juhendame teid igal sammul. 
✉️ Kas vajate abi pagasiküsimustes?
Kui teil on tekkinud probleeme hilinenud, kadunud või kahjustatud pagasiga, oleme siin, et aidata.
Kirjutage meile lihtsalt e-kiri aadressil info@myskyhelp.com ja meie meeskond võtab teiega kiiresti ühendust.
Lahendame probleemi koos.
Lennukompensatsioonid ja nõuded

